مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس نمی توانست مانع خروج توز، پیرلو و ویدال شود

یوونتوس نمی توانست مانع خروج توز، پیرلو و ویدال شود

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اعتقاد دارد از دست دادن بازیکنان کلیدی نمی تواند بیانکونری را از رسیدن به رکورد پنج اسکودتوی متوالی باز دارد.

بانوی پیر در پنجره ی نقل و انتقالات امسال آندرا پیرلو (نیویورک سیتی)، آرتورو ویدال (بایرن مونیخ) و کارلوس توز (بوکا جونیورز) را از دست داده است، با این حال با به خدمت گرفتن بازیکنانی همچون سامی خدیرا (رئال مادرید)، پائولو دیبالا (پالرمو) و ماریو ماندژوکیچ (اتلتیکو مادرید) و همچنین خرید جدید الکس ساندرو (پورتو) سعی در تقویت تیم داشته است.

ماروتا در مصاحبه ی قبلی خود اذعان کرده بود که اولویت باشگاه خرید یک هافبک تاپ است و قبل از پایان نقل و انتقالات تابستانی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این هافبک را به تورین منتقل کند.

ماروتا با دید مثبتی رو به آینده نگاه می کند و اعتقاد دارد یووه می تواند در فصل جدید نیز اسکودتو را تصاحب کند. او در این باره به روزنامه گازتا دلو اسپرت گفت:

"جدایی توز، پیرلو و ویدال از تیم مشهود بود، اما باشگاه نمی توانست از خروج آن ها جلوگیری کند. ما ابتدا شرایط را در نظر می گیریم و بعد بر اساس آن ها اقدام می کنیم."

یوونتوس و تورینو تنها تیم هایی هستند که پنج اسکودتوی متوالی را تصاحب کرده اند. مدیر ورزشی یوونتوس در این باره افزود:

" نمی دانم نسبت به سال گذشته قوی تر هستیم یا ضعیف تر، اما یووه یووه است و ما نمی توانیم در مکانی به غیر از رتبه ی اول جدول باشیم. شخصاً من خیلی مثبت اندیش هستم!"

بانوی پیر فصل گذشته چهارمین اسکودتوی متوالی را فتح کرد و پس از 20 سال جام کوپا ایتالیا را بالای سر برد، همچنین برای اولین بار پس از فصل 2003 به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد.

انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: